top of page
  • Facebook - Black Circle

Gauerslund håndboldk Group

Public·27 members

Funderar på poolkantsten i natursten. Någon med erfarenhet?

Vissa tycker att poolkantsten i natursten är det enda rätta för att få en exklusiv känsla vid poolen, men andra menar att det är opraktiskt och dyrt. Jag håller på att planera min poolmiljö och funderar på natursten som kantsten. Under min efterforskning hittade jag en sida som diskuterade olika typer av Natursten kantsten till pool, inklusive granit och skiffer. Där nämndes det att dessa material är slitstarka och tål vårt nordiska klimat väl. Jag undrar hur det fungerar med halkskydd på olika naturstensytor runt poolen, och hur är det med rengöring från alger och kalkavlagringar från poolvattnet? Finns det några specifika nackdelar man bör vara medveten om? 🤔

10 Views

Poolkantsten i natursten kan verkligen lyfta hela poolområdet och ge en mycket elegant och integrerad känsla med trädgården. Många väljer natursten just för dess tidlösa skönhet och förmåga att smälta in i omgivningen. En stor fördel är även materialets hållbarhet; natursten står emot väder och vind under många år. Det finns också ett brett utbud av färger och strukturer, vilket gör det möjligt att hitta något som passar just ens egen stil och övriga utemiljö.

Gauerslund Håndboldklub, Fælleshåbsvej 11, 7080 Børkop, CVR: 33223617

bottom of page