CBD webshop struktur med olie og ekstrakter
Jeg begyndte for nylig at kigge på forskellige sider med hamp produkter, fordi jeg ville forstå forskellene bedre. Under min søgning fandt jeg https://rawhemp.eu/da/ og blev lidt nysgerrig på, hvordan siden er opbygget. Der er flere kategorier som CBD olie, blomster og hash, som er ret tydeligt opdelt. Derudover findes der også sektioner med terpener, vape produkter og isolater. Jeg så også, at der er informationssider med FAQ og forklaringer om lovgivning. Det virker som om siden både viser produkter og giver information. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvordan man bedst gennemgår det hele.
6 Views

Jeg har set den side før, fordi jeg kiggede på forskellige typer CBD produkter. Det jeg lagde mærke til, var at der er flere kategorier med forskellige former for hamp. Udover olie findes der også blomster, hash og ekstrakter, som er opdelt i menuen. Jeg så også, at de har tilbehør som vaporizers og andre relaterede produkter. Derudover er der en nyhedssektion, hvor forskellige emner bliver forklaret. Jeg brugte dog ikke så meget tid på at læse det hele i detaljer.