Herman Miller stoler for lange arbeidsdager
Hei folkens. Etter flere måneder med lange dager foran skjermen har jeg begynt å merke at kroppen sier ifra. Det er ikke bare ryggen, men også nakke og skuldre som blir slitne. Jeg har forstått at stolen spiller en større rolle enn jeg tidligere har tenkt. Nå ser jeg etter kontorstoler som faktisk er laget for mange timer daglig bruk. Herman Miller dukker ofte opp i søkene mine, men det er litt uklart hvilke modeller som passer best til dette behovet. Jeg vil helst ha noe som er ment for kontor og ikke midlertidige løsninger. Er det noen som har sett nærmere på dette?
5 Views

Jeg kjente meg veldig igjen i det du beskriver. Da jeg begynte å se etter stol til lange arbeidsdager, var det nyttig å gå gjennom modellutvalget samlet. På https://www.azdesign.no/no/trademarks/herman-miller ligger flere kontorstoler som Aeron, Mirra 2, Cosm og Lino. Det er lett å se hvilke modeller som finnes og hvordan de er plassert prismessig. For meg var det fint å få en rolig oversikt før jeg vurderte videre. Det føltes mer strukturert enn å bare lese løse omtaler.