Er CBD olie lovligt i Danmark i 2025?
Jeg har for nylig hørt meget om CBD olie og alle de forskellige produkter, der dukker op i butikker og online. Men jeg er stadig lidt forvirret omkring reglerne her i Danmark. Nogle siger, det er helt lovligt, hvis det ikke indeholder THC, andre mener, man skal være forsigtig, fordi grænserne er meget stramme. Jeg vil gerne prøve noget naturligt mod stress og søvnproblemer, men jeg er bange for at købe noget ulovligt uden at vide det. Er der nogen, der kan forklare, hvordan det faktisk fungerer med CBD olie i Danmark lige nu?
27 Views

Hej, jeg havde det samme spørgsmål sidste år. Jeg undersøgte lidt og fandt ud af, at CBD produkter faktisk er lovlige i Danmark, så længe de indeholder mindre end 0,3% THC. Der er også mange butikker, som sælger testede og certificerede olier, så man ikke skal være nervøs. Jeg købte min første flaske gennem https://cannabislight.dk/, fordi de har tydelige laboratorierapporter og information om, hvad hver olie indeholder. De skriver også klart, at deres produkter er GMO-fri og helt naturlige. Det gjorde mig mere tryg, og det har fungeret fint siden da.