Flyttefirma vurdering Oslo
For noen dager siden begynte jeg å sortere ting i boden, og det fikk meg til å tenke på hvor mye arbeid flytting faktisk er. Jeg åpnet flere sider bare for å orientere meg litt, uten noen konkret plan ennå. Blant dem fant jeg siden til Flyttebyrå, og jeg ble sittende og klikke litt rundt der. Det virket som de tilbyr både transport og hjelp med selve flyttingen, ikke bare én del av prosessen. Jeg la merke til at det var mulig å sende en forespørsel ganske enkelt via nettsiden. Samtidig var informasjonen ganske kortfattet, så jeg fikk ikke helt tak på alle detaljene. Kanskje det er mer som blir forklart når man tar kontakt. Er det noen her som har hatt direkte erfaring med dem?
7 Views

Det var faktisk en bekjent som nevnte den siden i en samtale om logistikk rundt flytting. Jeg gikk inn selv senere for å se hva det handlet om, mest av nysgjerrighet. Det jeg la merke til var at de virker åpne for ulike typer oppdrag, ikke bare standard flyttejobber. Samtidig var det ikke så mye detaljert beskrivelse av hvordan de løser alt i praksis. Det gjorde at jeg ble litt usikker på hva som egentlig er inkludert. Likevel likte jeg at siden ikke var rotete, det var lett å finne frem. Jeg brukte den mest som et utgangspunkt før jeg så videre. Kanskje noen som har brukt dem kan forklare litt mer konkret?