top of page
  • Facebook - Black Circle

Gauerslund håndboldk Group

Public·19 members

Behöver stabil redovisning för företag i Jönköping

Hej. Jag driver ett mindre företag i Jönköping och märker att ekonomiarbetet kräver mer kontinuitet än tidigare. Bokföringen måste vara uppdaterad hela tiden, annars tappar man snabbt överblicken. Jag försöker sköta det själv, men det är svårt att alltid hinna med allt ordentligt. Ibland känns det som att jag bara löser akuta saker istället för att arbeta strukturerat. Samtidigt vill jag känna mig trygg med att siffrorna stämmer. Därför funderar jag på hur andra företagare skapar en mer stabil redovisning i vardagen.

9 Views
Madina Tarin
Madina Tarin
yesterday

Hej, jag känner igen den situationen från när mitt företag började kräva mer regelbunden uppföljning. För mig blev det viktigt att redovisningen fungerade löpande och inte samlades på hög. När bokföring, rapporter och deklarationer hanterades kontinuerligt blev arbetet mindre stressande. Det var också värdefullt att kombinera digitala arbetssätt med möjlighet till personlig kontakt. Jag upplevde att strukturen blev tydligare och lättare att följa. På Redovisning Jönköping - Kreativ redovisning beskrivs hur redovisning kan organiseras på ett stabilt och sammanhängande sätt för företag i Jönköping.

Gauerslund Håndboldklub, Fælleshåbsvej 11, 7080 Børkop, CVR: 33223617

bottom of page